Shop Mobile More Submit  Join Login
Lil bones, Big bones by RoyalNoir Lil bones, Big bones by RoyalNoir


Patreon: Free art raffle, hi-res images, PSD and process videos  ★


TumblrTwitterInstagram



They're so cute Big bro Sans and Little Papyrus Icon 
----

Kawaii Papyrus Your cheeks are like marshmallows big bro! Lemme touchem!
The lazy bones Sans Icon You're the marshmallow here, kid! 

and then one day papyrus hits puberty
Add a Comment:
 
:iconjustagummybear:
Justagummybear Featured By Owner 3 days ago  New Deviant Student Traditional Artist
"And then one day, Papyrus hits puberty"

XD OH HOW TRUE I WENT THROUGH THE SAME THING, BUT IM PAPS-
Reply
:iconcakelikestodraw:
cakelikestodraw Featured By Owner May 21, 2017  New Deviant Hobbyist Traditional Artist
they are too cute im having a over lode of cuteness 
Reply
:iconcakelikestodraw:
cakelikestodraw Featured By Owner May 21, 2017  New Deviant Hobbyist Traditional Artist
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww its so cute i like it i like it alot awwwwwwwwwwwww
Reply
:iconcandysweet91:
candysweet91 Featured By Owner May 10, 2017  New Deviant Hobbyist Digital Artist
and then one day papyrus hits puberty ikr its so sad
Reply
:icongasterlegreat:
GasterLeGreat Featured By Owner Apr 29, 2017  Student Digital Artist
awwweh <33
Reply
:iconanimefiles102:
AnimeFiles102 Featured By Owner Apr 28, 2017  New Deviant
Aww Papy and Sans as children!
Reply
:iconcodelyokolover3:
codelyokolover3 Featured By Owner Apr 27, 2017  Hobbyist
so cute :) love sans
Reply
:iconkaossolver:
Kaossolver Featured By Owner Apr 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
IT'S SO CUTE!!!
Reply
:iconshinyumbreoncat:
ShinyUmbreonCat Featured By Owner Apr 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
OMG!!!!!!! 0o0
Reply
:icononaiwaanjaligamon:
OnaiwaAnjaliGamon Featured By Owner Apr 21, 2017  Hobbyist Traditional Artist
OH MEH GESH I LOVE IT

PAPYRUS AND SANS ARE SO ADORABLE IN THIS DRAWING

OH MY GOODNESS OH MY GOODNESS
Reply
:iconlilybud321:
lilybud321 Featured By Owner Apr 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
lol, marshmallows are made from gelatin, gelatin is made from bone marrow or something....

so yeah, he sorta is like a marshmallow
Reply
:iconblondie-rex:
Blondie-rex Featured By Owner Mar 15, 2017
omg

me: omg you two are so cute together

papyrus: thank you kind human

sans: you really think so kid?

me: yep ^-^

sans: thanks kid
Reply
:iconmamamangle:
MamaMangle Featured By Owner Mar 13, 2017  Professional General Artist
oh my fucking god I'm gonna die from the cute :iconawwwplz:
Reply
:iconmisszeno:
MissZeno Featured By Owner Mar 11, 2017
This is soooooooooo adorable!
Reply
:iconwishingnight:
WishingNight Featured By Owner Mar 2, 2017
Im crying. No, really, im really crying!!! SO CUTE WAAAA
Reply
:iconwwehimeridanampora:
WWehImEridanAmpora Featured By Owner Feb 24, 2017  Hobbyist General Artist
and then one day papyrus hits puberty


I can totally see that y'know
Reply
:iconceaciliasolo:
CeaciliaSolo Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist General Artist
AWWW *intense wheezing*
Reply
:iconlizlion05:
lizlion05 Featured By Owner Feb 8, 2017  Student Digital Artist
This has make my day :3
Reply
:iconcactuslamb:
CactusLamb Featured By Owner Feb 3, 2017  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconfromscratchinc:
FromScratchINC Featured By Owner Jan 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
cuteness overload... system can't take it!!! *dies* (it says on the grave: died of cuteness overload)
Reply
:iconghosty-wretch:
Ghosty-Wretch Featured By Owner Jan 24, 2017  Student General Artist
I"VE GOT NOTHING TO SAY
I"VE GOT NOTHING TO LOOSE
SO LET ME JUST SAY
I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! (You being the drawing, and you aswell.)
Reply
:iconiliketogame8d:
Iliketogame8D Featured By Owner Jan 22, 2017  Student Digital Artist
Y U KILL ME WITH CUTENESS?! I LOVE IT
Reply
:icontrixielulamoon17:
TrixieLulamoon17 Featured By Owner Jan 22, 2017  Hobbyist Traditional Artist
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW SOOOOOO FACKING CUTE I CAN'T TAKE IT ANYMORE!!!!!!!! *DIES OF CUTENESS*
Reply
:iconsakuralee91:
SakuraLee91 Featured By Owner Jan 21, 2017
:iconmonkeyloveplz: So adorable!!!!! 
Reply
:iconprotective-teacup:
Protective-Teacup Featured By Owner Jan 16, 2017
<3 AWWWW
Reply
:iconfinncipher:
FinnCipher Featured By Owner Dec 28, 2016  Hobbyist General Artist
WHO ALLOWED PAPYRUS BE THIS ADORABLE!!
Reply
:iconiicinnamonbun:
iiCinnamonBun Featured By Owner Dec 19, 2016
AND THEN ONE DAY PAPYRUS HITS PUBERTY.
Reply
:iconkitten386:
Kitten386 Featured By Owner Dec 18, 2016  Student Digital Artist
OMG SO CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTE!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconcatmeowin:
CatMeowin Featured By Owner Dec 13, 2016  Student Traditional Artist
"And then one day papyrus hits puberty"

everyone dreads this moment.
Reply
:iconwintercat96:
Wintercat96 Featured By Owner Dec 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
ooohhhhh nooooooo
Reply
:iconmarcysk:
Marcysk Featured By Owner Dec 8, 2016
Kawaii Papyrus 
Reply
:iconkai-fnaf-gamer:
Kai-FNAF-Gamer Featured By Owner Nov 5, 2016  Student Photographer
SO CUTEEEE
Reply
:iconpurplesweaterz:
PurpleSweaterz Featured By Owner Oct 28, 2016
AHH MY KOKORO CAN'T HANDLE IT SO K-KAWAII :dies:Cute Emoticon Blushing [ Pixel ] Gravestone1 - F2U 
Reply
:iconmacarooncream:
MacaRoonCream Featured By Owner Oct 28, 2016  Hobbyist General Artist
That last statement in the description. Yup, Papy is a big lil bro XD
Reply
:iconkidartest111:
Kidartest111 Featured By Owner Oct 22, 2016  Hobbyist Artist
who is cuter than baby paparus nobody thats who
Reply
:iconundertaletrashz:
UndertaleTrashz Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist Traditional Artist
awwwwwwKawaii Papyrus Papyrus Intensifies Asriel is actually high level Temmie 
Reply
:iconrainstormofequestria:
RainstormOfEquestria Featured By Owner Oct 12, 2016  Hobbyist Traditional Artist
HNNNNNNGG!!!! *dies of cuteness*
Reply
:iconmettaheartex:
MettaheartEX Featured By Owner Oct 5, 2016  Hobbyist Digital Artist
OMG SOOOOO CUTE AWWW I LOVE IT SO MUCH!!!!!!!!!!! Markiplier Hot Damn You're Cute! HuniePop #3 Sans Intensifies UNDERTALE. Smile [Flowey Emote] Ow my petals! wh y Okay 
Reply
:iconwerelightshine:
werelightshine Featured By Owner Sep 26, 2016  Hobbyist Artist
From this day forth, papyrus had a never ending grin.
Reply
:icongalacticfondue:
GalacticFondue Featured By Owner Sep 19, 2016  Student Artist
FEEEELS
Reply
:iconundeadswitch:
undeadswitch Featured By Owner Sep 14, 2016  Hobbyist
Ah this is too cute..
Reply
:icongoodgirl12345:
Goodgirl12345 Featured By Owner Sep 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
Not sure if i already commented this but. That eye....
Reply
:iconlantada:
Lantada Featured By Owner Sep 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
OMG SSSSSSOOOOOOOOOO COOOOOOLSkelefrisk Icon Sansynyan~! I don't know what is happening! Derp Sans Emote jerry mouse scream intensifies icon Happstablook Icon Kawaii Papyrus PO ICON 
Reply
:iconwarrirprincess9:
Warrirprincess9 Featured By Owner Aug 21, 2016  Hobbyist Artist
EEEEEEE EEEEEEE EEEEEEE EEEEEEE EEEEEEE EEEEEEE EEEEEEE *cuteness overload* EEEEEEE EEEEEEE 
Reply
:iconsofia-the-comic:
sofia-the-comic Featured By Owner Aug 8, 2016
IM FAN GIRLING SO MUCH 
Reply
:iconalvarwby:
AlvaRwby Featured By Owner Aug 5, 2016
Kawaii :3
Reply
:iconminer5000xd:
Miner5000XD Featured By Owner Aug 3, 2016
oh.

mah gawd.
Reply
:icontherealmrvendetta:
TheRealMrVendetta Featured By Owner Aug 3, 2016
Kawaii Papyrus 
Reply
:iconcoldphoenix1:
coldphoenix1 Featured By Owner Aug 3, 2016  Hobbyist Writer
The original is so much better! This is really a stunning piece of work, it's really cute and the colours are so beautiful! I can't believe someone would steal this, I'm sorry for not realising. Your skills are clearly much more advanced than the other artist.
Reply
:icontherealfunnky:
TheRealfuNNky Featured By Owner Edited Aug 3, 2016
This guy has traced your art and it claims at your own:
www.deviantart.com/art/Underta…
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 14, 2016
Image Size
631 KB
Resolution
882×830
Thumb

Stats

Views
124,969 (21 today)
Favourites
14,096 (who?)
Comments
1,623

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×